God Damn I Just Ur God Damn I Finessed Ur Again


GawDamn Lyrics – Malibu

Singer: Malibu
Title: GawDamn

Ane time, ii fourth dimension
b#tch information technology's boo fourth dimension
I don't wait effectually i can move fourth dimension (baby i tin can motion time)
Wild sex activity on the beach

While i'chiliad bumping lil peep
Scratches on my dorsum sand on my anxiety (gawdamn)
Got me feeling like i'm six feet deep cuz i must be in heaven or hell (okay)
Cuz you acting like a demon for me, but you praising the lord and then i tin't even tell

One time, two time
b#tch it's boo fourth dimension
I don't look around i can move time (babe i can motion time)
Wild sex on the beach

While i'k bumping lil peep
Scratches on my dorsum sand on my feet (gawdamn)
Got me feeling like i'm six feet deep cuz i must be in hеaven or hell (okay)
Cuz yous interim similar a dеmon for me, but you praising the lord so i can't fifty-fifty tell

Baby i can't even tell like what planet you from
You must exist from similar planet god damn
Cuz i be looking at you and i just start blushing and sh#t
You feel me?

And uh, you know, uh sh#t!
Gawdamn, the style that you scratch
Gone make me grab
A asthma assail

Hold up wait lemme catch my jiff
So i can bring it back again
Well-nigh these b#tches alkaline, but you way less than ten (but y'all still a dime)
God brought me a blessing, now we finessing, so i gotta do it all for him (gawdamn)

Similar literally, you lot get it? (ahah)
And don't trip yourself up cuz like, i said you wasn't a ten i was simply talking bout yo ph levels
You still a mo-f#cking dime
Lil perfect #ss

Bring that sh#t over here, nosotros could go one time or ii times
One time or two times
We can practise it my mode or your way we tin go all night
It's not too late

I'ma eat y'all upwards similar a souffle
Said it's tasting like some koolaid (slurp)
f#ck the crew no wu-tang
Cuz i'm making love with my boo thang (uh uh)

Accept off your shoes cinderella
We tin watch practiced fellas
Working magic in the sheets like its pen and teller (alakazam)
Ye you lot hella stellar

And uh basically what i hateful by stellar is that uh, your eyes are like stars
Yous know all that buddy sh#t
Simply basically all this just to uh ask yous,if you wanna go, you lot know in one case or 2 times
Maybe more than, maybe less

I hateful, only give me an respond
One time, two fourth dimension
b#tch it'due south boo time
I don't wait around i tin can movement fourth dimension (babe i can move time)

Wild sex on the beach
While i'm bumping lil peep
Scratches on my back sand on my feet (gawdamn)
Got me feeling like i'1000 six feet deep cuz i must be in heaven or hell (okay)

Cuz yous acting like a demon for me, but you praising the lord so i can't even tell
In one case, two fourth dimension
b#tch it's boo time
I don't look effectually i can move time (baby i can move time)

Wild sex on the beach
While i'm bumping lil peep
Scratches on my back sand on my feet (gawdamn)
Got me feeling similar i'm six feet deep cuz i must be in heaven or hell (okay)

Cuz you acting like a demon for me, but y'all praising the lord so i can't even tell
Find more than lyrics at indolirik.jspinyin.net

Y'all tin buy their music thru          Amazon Music          Apple Music          Disclosure: Equally an Amazon Associate and an Apple tree Partner, we earn from qualifying purchases        
          Other Pop Songs:                                                    
Sephora_Official - Soulmate
Mandelbro - You Are My Dearest

GawDamn – Terjemahan / Translation

Satu kali, dua kali
Jalang itu waktu boo
Saya tidak menunggu saya bisa pindah waktu (sayang saya bisa pindah waktu)
Seks liar di pantai

s#mentara aku menabrak lil mengintip
Goresan di pasir belakang saya di kaki saya (gawdamn)
Membuatku merasa seperti aku enam kaki karena aku harus berada di surga atau neraka (oke)
Karena Anda bertingkah seperti iblis untuk saya, tetapi Anda memuji Tuhan sehingga saya bahkan tidak bisa mengatakannya

Satu kali, dua kali
Jalang itu waktu boo
Saya tidak menunggu saya bisa pindah waktu (sayang saya bisa pindah waktu)
Seks liar di pantai

south#mentara aku menabrak lil mengintip
Goresan di pasir belakang saya di kaki saya (gawdamn)
Membuatku merasa seperti aku enam kaki karena aku harus berada di haraven atau neraka (oke)
Karena Anda bertingkah seperti orang dalam untuk saya, tetapi Anda memuji Tuhan sehingga saya bahkan tidak tahu

Sayang aku bahkan tidak bisa mengatakan seperti apa planetmu
Anda harus dari seperti planet dewa sialan
Karena aku menatapmu dan aku mulai memerah dan sial
Kamu merasakan aku?

Dan uh, kamu tahu, eh sial!
Gawdamn, cara Anda menggaruk
Pergi membuatku menangkap
Serangan asma

Tahan menunggu lemme menangkap napas saya
Jadi saya bisa membawanya kembali
Kebanyakan b#tches ini brine, tetapi Anda jauh kurang dari sepuluh (tetapi Anda masih sepeser pun)
Tuhan membawakanku berkat, sekarang kita finessing, jadi aku harus melakukan semuanya untuknya (Gawdamn)

Seperti secara harfiah, Anda mendapatkannya? (ah ah)
Dan jangan tersandung sendiri karena, aku bilang kamu bukan sepuluh aku hanya berbicara tentang tingkat pH yo
Anda masih sepeser pun mo-sialan
Lil sempit

Bawa itu ke sini, kita bisa pergi satu kali atau dua kali
Satu kali atau dua kali
Kita bisa melakukannya dengan cara saya atau cara Anda bisa pergi sepanjang malam
Tidak terlalu terlambat

Aku memakanmu seperti souffle
Mengatakan itu mencicipi seperti Koolaid (Slurp)
Persetan dengan kru tidak wu-tang
Karena aku bercinta dengan boo thang saya (uh uh)

Lepaskan sepatu Anda Cinderella
Kita bisa menonton teman baik
Sihir kerja di seprai seperti pena dan teller (alakazam)
Kamu hella stellar

Dan eh pada dasarnya apa yang saya maksud dengan bintang adalah bahwa eh, mata Anda seperti bintang
Anda tahu semua teman itu
Tetapi pada dasarnya semua ini hanya untuk eh bertanya kepada Anda, jika Anda ingin pergi, Anda tahu satu kali atau dua kali
Mungkin lebih, mungkin kurang

Maksudku, beri aku jawaban
Satu kali, dua kali
Jalang itu waktu boo
Saya tidak menunggu saya bisa pindah waktu (sayang saya bisa pindah waktu)

Seks liar di pantai
due south#mentara aku menabrak lil mengintip
Goresan di pasir belakang saya di kaki saya (gawdamn)
Membuatku merasa seperti aku enam kaki karena aku harus berada di surga atau neraka (oke)

Karena Anda bertingkah seperti iblis untuk saya, tetapi Anda memuji Tuhan sehingga saya bahkan tidak bisa mengatakannya
Satu kali, dua kali
Jalang itu waktu boo
Saya tidak menunggu saya bisa pindah waktu (sayang saya bisa pindah waktu)

Seks liar di pantai
s#mentara aku menabrak lil mengintip
Goresan di pasir belakang saya di kaki saya (gawdamn)
Membuatku merasa seperti aku enam kaki karena aku harus berada di surga atau neraka (oke)

Karena Anda bertingkah seperti iblis untuk saya, tetapi Anda memuji Tuhan sehingga saya bahkan tidak bisa mengatakannya
Find more lyrics at indolirik.jspinyin.internet

Lyrics Malibu – GawDamn

Kindly like and share our content. Please follow our web log to become the latest lyrics for all songs.

Nosotros don't provide any MP3 Download, please support the artist past purchasing their music 🙂

Y'all can purchase their music thru          Amazon Music          Apple Music          Disclosure: As an Amazon Associate and an Apple Partner, we earn from qualifying purchases        

chairezpacconte.blogspot.com

Source: https://indolirik.jspinyin.net/lyrics-malibu-gawdamn/

0 Response to "God Damn I Just Ur God Damn I Finessed Ur Again"

ارسال یک نظر

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel